träning

underbar träning idag ! hade ingen som helst ork när jag kom dit. vet inte vart min energi för dagen tog vägen.. men jag fick lite energi när vi körde igång.
riktigt härligt pass.
fick lära mej en hel del. och  mycket var väldigt likt brottningen idag, mycketg arm och huvud, precis som jag vill ha det :) det är oftast på det sättet jag brottas, fast endå väldigt annorlunda.


men jag har fan fått sjukt ont i skulderbladet, det har verkligen smygit sig fram. och nu har jag sjukt ont ! men jag vet vad problemet är. hade lika förr .. för ett X antal år sedan. mina skulderblad är överrörliga. riktigt jobbgit. är man otränad är det inga problem. men så fort man börjar bygga upp lite muskler (inte för att jag har speciellt mycket muskler) men åtminstone lite muskler så gör det så jävla ont eftersom skulderbladet inte ligger på det sätt det borde, eftersom jag har noll koll på dom. gick hos sjukgymnast för det när jag var yngre. tänkte att jag skulle slippa det nu bara jag kommer på vad det var för övningarf jag skulle göra.. kom igen. finns det nå tips för att bli lite stelare ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0