tatueringar

ska följa med alex idag när hon tatuerar sig. fan jag vill jag med ! men ja kan inte än !! fan !
men i april efter wasacupen borde jag kunna tatuera mej och att den hinner läka innan nå annat "viktigt".
vet vad jag ska ha, vartg jag ska ha den och sitter redan och filurar på 100 andra tatueringar..
fan !
jag vill tatuera mej nu.. och ännu mera sugen kommer jag ju bli när hon sitter där.


Måste ju även skryta lite... typ fått undan alla mina skor nu ;) hur duktigt är inte det ? nu kan jag ju nästan komma flera !!! har även slängt en massa skor !!! okej dom var kanske i riktigt dåligt skick och borde ha kastas bort för länge längesen, men bättre sent en aldrig I guess ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0