som en sån här bra dag

nu ska jag iväg och jobba. ich jag är sjukt trött. men det känns endå som en sån här dag som kommer att bli bra.
och förhoppingsvis så kommer jag träffa både cissi och alex. två av mina älsklingar :)

men först jobba som sagt. men det är ju bara några timmar. och efter lite kaffe piggnar jag till och tycker att det är roligt.trots min sjukt kassa engelska..den kan ju vara riktigt pinsam ibland. speciellt när jag inte är beredd att jag måste prata.
nu ser jag fram emot kaffe. och en bra dag :)



nu har jag hittat min perfekta tatuering iaf. dock inte den här.(fyfan!). men den är hittad nu, en av alla jag vill ha.
nu gäller det bara att se till att ha tid att göra den med. kommer ju aldrig kunna göra det innan april :( vill göra den nu ! den ska iaf vara på foten brevid min text "she found something to fight for"
kommrt bli alla tiders :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0