skor

kommit fram till att jag ska knäppa kort på alla mina skor. överväga vilka som ska få stanna hos mig och vilka som får gå vidare eller slängas..

Köpte ännu ett par idag, men jag är så jävla nöjd så det blir ingen ångest över dom. jag behöver faktist platta skor. Använder ju höga allt mer sällan nu så..

vet inte när jag kommer orka ta tag i dom dock.. tänkte försöka få tilld et här hemma först med allt smått som ligger ÖVERALLT !!

snart så kommer monica över till mej, skoj skoj !
ska väll vara här hemma och mysa ett tag. sen blir det väll kanske tt glas på åttan eller lill puben. :Pblir en fin kväll det här :)


Kommentarer
Postat av: lisa

sv; kan jag lova att jag gjorde!!!! ;D

2011-02-26 @ 22:33:17
URL: http://lisatano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0