Onsdag

börjar få lite ordning här i min lilla etta.. okej, fortfarande rörigt.. svårt att hitta plats åt allt. men snart är det löst med.
jobbade idag. trött som fan.
har varit sjukt illamående hela dagen, men det börjar släppa nu. men lätt värt det ;P

har pussats med evas lilla thim idag. va goo han är. insåg även att barnleksaker är hur underbart kul som helst. skulle kunna shoppa upp min lön på leksaker haha. men jag tänker undvika det..

blev ingen träning idag. mådde alldeles för illa för det. och vad jag än gör så vill och får jag inte spy. så tänkte det var dumt att aktivera mig för mycket.

kommit på en sak jag glömt hemma hos daniel, det viktigaste av allt !!! mina Jake gyllenhaal filmer ! hur kan man glömma dom ! ?

aja ska fixa lite mer här hemma nu. försöka hinna diska lite och fixa tvättid innan jag somnar. måste bara hitta tvättnyckeln först :P



känner mig så lycklig just nu. fattar inte. vet inte när jag någonsin kände den känslan sist. har jag gjort det ens ? klart jag har nån gång.. borde ju ha gjort det. men när? lycka. konstig känsla. men jag njuter av den :)

och mamma..., kom hit och hälsa på. Saknar dej och ÄLSKAR dig !

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ring mig så jag får numret på huset, så jag vet vart jag ska gå och hälsa på och dricka en kopp te.

puss och kram älskar dig hejdå :)

2011-02-24 @ 08:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0