Melodifestivalen del 1

Tönt i all ära, men jag gillar melodifestivalen. Vare sej det är bra eller dåliga låtar.
Och igår var det dags igen.
första deltävlingen igår. och såhär tyckte jag :)


trökig, det verkade vara en låt med fart i, men den kom aldrig riktigt igång. och den var så tyst. texten var helt okej, men det var helt fel i typ av låt. ingen höjdare.


jag gillade den här helt okej mycket, nästan andra chansen mycket. men texten??!! den var hemskt dålig. och jag tycker att texten ska vara det bästa i en låt. men den kommer spelas mycket på radion..


jag tyckte att det här var hemskt dåligt !


hemskare än hemskt !


haha gillade det här som fan. man blev så glad. och sen.. hur snygga är inte tjejerna !!


gillade hans låt. texten var gullig. lite barnsligt gullig. kommer inte ihåg låten nu. men jag vet att jag gillade det. sen att han såg ut som ett riktigt helvete var ju inte direkt till hans fördel.


en typisk låt man bara kan sitta och lyssna på. den är fin men inget jag gillade speciellt mycket ändå. men den var fin.


hur mycket man än må ogilla danny så var han grym igår ! älskade den här låten det enda jag kan komma på att jag hatar är att jag inte kan få tag på den fören efter finalen. det suger. hade den åkt ut hade jag kunnat lyssnat på den nu ! jag vill höra den ! skitbra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0