klart man blir frustrerad!

kommer ner på träningen idag.
ordföranden i klubben kom på en gång fram till mig - frågade om jag kunna ta nybörjarträningen på måndagarna några veckor frammåt, jag sa att jag skulle tänka på saken. han vänder sej om igen.. då fråga jag. när åker vi imorgon...det jag får till svar är - det blir inget.

klart jag blir arg. var längesen jag såg fram emot en tävling. var längesen jag tävlade. trots att jag inte känner mej i form vill jag ju dit. men eftersom klubbens andra deltagare inte hade någon i sin vikt blev det "för dyrt".
oj vad jag har bråkat och tjafsat. inte likt mej.

tillslut gick dom med på att jag skulle få åka. men helt själv.. MAN MÅSTE HA NÅGON SOM SITTER PÅ STOLEN ÅT EN..
men jag gick med på det. så helt plötsligt så fick jag ha med mig coach daniel.. det dom inte vet (och antagligen kommer bli arga över) är att daniel inte ska med.. utan charlotte. behöver en flicka i mitt sällskap, en bra vän.

jag vill inte skriva mer om hur jag tänker om klubben nu. men...


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Man ska alltid trotsa dom som är äldre :P De kommer bli en bra helg tror jag :D med många fina minnen att ta med hem. plus att jag får hur du är när du brottas :) eftersom jag aldrig har vart på dina brottarträningar eller någon tävling. så de ska bli spännande :D

2011-02-10 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0