Jobbtime !

Nu ska jag sticka iväg till jobbet tänkte jag. Känner mig lite smått trött och lite yrslig.
menmen. så är det när man sover dåligt.

efter jobbet ska jag hinna in en sväng till valbo med madde. oooh !känns trevligt.

sen är det tänkt att jag ska gymma med kollegan. vet inte riktigt hur jag ska göra med det. eftersom jag ska träna funktionell träning, sw, och träna nybörjartjejerna senare under dagen. det blir 4 träningar då. det kanske är lite väll överdrivet.

men jag vet inte än hur jag gör.

har iaf vägt mej nu. vet hur mycket jag har gått ner. men jag tänkte spara mej och kolla kvällsvikten först innan jag avslöjar hur min första vecka med iso-dieten funkat.



Ibland känns det som att jag inte gör annat än tränar, men det är ju det jag vill med.. så 4 gånger kanske inte är för mycket på en dag. men kroppen blir nog inte sådär jätteglad på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0