hjärnskakning

5 minuter innan jag sprang iväg till jobbet så slog jag i skallen i badrummet. det rann blod ner i pannan på mej. och ja svär att hade det inte gjort så förbannat ont hade jag nog strypt katten.
jobbpasset tog jag mej igenom med yrsel, illamåeende och förlorad balans.
väl hemma igen var det första jag gjorde att spy.

Jag har aldrig haft såhär ont i huvudet. eller jo det har jag antagligen eftersom jag spräckte skallen mot en vägg när jag var liten.
det här är bara ett litet sår som jag har nu. men det har gjort sitt det med.
mår inte alls bra just nu. vill sova. men har blivit tillsagd att det får jag absolut inte göra.


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ring sjukvårdsrådgivningen, antagligen så måste du upp till familjeläkarjouren och kolla lite, men det låter som en ganska rejäl hjärnskakning. du ska definitivt hålla dig vaken. dessutom ska du skippa träningen idag. sköt om dig och ha det så bra, kom gärna förbi en sväng. puss och kram älskar dig hejdå:)

2011-02-08 @ 15:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0