godmorgon solstrålar !

idag känns det som en riktig pissdag från min sida !
ska iväg och jobba nu snart, och har feber tror jag. inge vidare. och är rätt säker på att det bara är feber för att jag inte hunnit vila kroppen eller sinnet.

men som sagt snart iväg och jobba. fullt hotell idag med, som vanligt på torsdagar.
så även fast det bara är några timmar så känns det som ett riktigt marathon man springer.
eller a kanske inte med tanka på att jag inte kan sprina en mara.

När jag kommer hem ska jag försöka vilsa så  gott det går. kanske titta på en film och bara ta det lungt. med mej själv. så jag kan slappna av. sen ikväll har jag dubbla pass träning. MMA + Brottning.



Hittade en snygg tatuering. Hur snyggt är det inte med en text på baksida lår. Jag vill ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0