frukostmys och filmstund

känns som att jag ha druckit litervis med kaffe idag.
kommer väll resultera i ännu en sömnlös natt. menmen. huvudsaken det är gott :P

imorse kom madde över hit. typ vid åtta. vi tittade på step up 3. åh vad vi har längtat. fan vi har väntat över ett år på den filmen. kanske två ! sexigt med folk som kan dansa. bra var den, som väntat.
bjöd henne på frukost. gjorde lite våfflor åt henne, medans jag åt min gröt och två teskedar jordnötssmör.




och vid tio kom min underbara cissi förbi en sväng, pratade en massa skit och klunkade kaffe. alltid lika underbart att träffa henne.

nu tänkte jag fortsätta min otroligt slappa dag genom att.....börja packa.



Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag har ingen aning om den är på svenska eller engelska :P. Det är Jocke som fixat den. Märks när vi kollar på den. Jag hade med velat se den på bio, i 3D. Fan, du skulle bott närmare.

2011-02-10 @ 16:00:39
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0