fredag

so far, so good.
har jobbat. undvek en tjeck (tror jag han är) som försökte bjuda ut mej igår. kände mej lite elak när han var påväh mot mej och jag skyndade mej in i köket.
så nu känner jag mej dum..

jobbade en timme övertid idag med, var upp på "våningen" och fick lära mej hur jag skulle städa stammrummen. det är good stuff eftersom det kommer kunna bli fler timmar arbete för mig.

när jag kom hem började jag städa, kändes skitbra ett tag.. men nu sitter jag här. så jäkla lat av mej. men ska ta ett ryck igen nu innan alexpalex kommer hit.

senare för dagen har jag tänkt mej: valbo, städa, träna, hämta ut ett paket och städa ännu mera.


står lite i valet och kvalet om jag ska åka på FT-cupen (en stor brottartävling i Falköping) eller om jag ska hoppa det. tackade nej till SM eftersom jag är alldeles för otränad just nu. men FT-cupen? den är samma helg som jag fyller.. och att inte äta tårta på sin födelsedag liksom ? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0