från norr till ännu nordligare

charlotte sover fortfarande.
men ja har varit vaken ett tag. vi åker inte än på några timmar. hade vart så skönt att sova lite till. men det kan jag ju självklart inte. försöker att vara tyst. packar lite.. tänkte snart gå ut från rummet, frukost, kissa,borsta tänder och hår.. ja ni vet. morgonrutiner.

vi ska lämna vandrarhemmet i gällivare idag. för vi ska vidare upp till Kiruna. tar ca 1½ timme härifrån. så det är ju ingenting. men däruppe kommer vi inte få sova lika mysigt som vi har gjort här.
lite tråkigt tycker jag.eller min rygg tycker det. jag gillade den här sängen :)

idag ska vi iaf titta på brottning. jag ska inte brottas idag. jag ska brottas imorgon. men det hade vart skönt om jag hittade på en våg någonstans. vet att jag väger ca 2 kg under vikten.. men nojig ändå blir jag. imorgon kommer jag säkert ligga 3-4 kg under vikten.. och det är inte bra. måste äta.
och charlotte ska få plugga på hur dom på stolarna beter sig ;) hon är så jäklans gullig som följde med mej upp.
eftersom klubben svek rätt rejält i sista stund. men nog om det.
charlotte kommer att göra ett super bra jobb.


alltså helt jäkla seriöst.. jag tycker att den här bilden är creepy ! ser ni skuggan?? ser för fan ut som min själ bara kliver ur mig. aja det kan den gott och väl göra ett tag, den får åka på lite semester :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0