Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 3 miljon:-.

En miljon är mycket pengar. Men det är ändå inte sådär jättemycket pengar.
Dom kan ju spenderas ganska fort om man vet vad man vill göra.
men jag skulle lägga ut ca 700.000:- - 1.000.000:- på radhus, jag skulle ta körkort plus att jag skulle köpa två bilar, riktigt fina bilar. en varsin till mig och daniel. ja för så snäll är jag, eller menar. så snäll skulle jag vara om jag fick 3 miljoner kronor. Han skulle helt själv få välja bil såklar med.

det skulle läggas pengar på träning. ett måste skulle vart brottarmatta i källaren, och en massa annan utrustning.

en hel del pengar skulle spenderas på mig själv. därav så skulle jag fixa tänderna. ca 500.000:-. skulle slipa till näsan på samma gång. kostar ju bara små pengar med miljonerna.

och får absolut inte glömma. radhuset ska ju inredas med. där flög det pengar med.
så.. ja det går fort att spendera miljoner.
men det skulle även räcka till några resor med trevligt sällskap. och lite i spara bössan med.

3 miljoner är inte så mycket pengar när man har saker att lägga det på... rubriken hade väll kunnat vara: va hade du gjort om du fick 100.000.000.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0