Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Jag vet inte vad jag ska svara. såklart jag vill vara lycklig. såklart jag vill ha massor med oändligt av pengar. Såklart jag vill vara bäst på allt,såklart att jag vill ha barn, såklart jag vill bo i radhus med man och barn.. och såklart jag vill ha rättvisa!, men den rättvisa jag vill ha kommer aldrig komma. Den rättvisa jag vill ha kommer aldrig att existera. ingen idé att jag ger det en tanke.
men trots att jag gallrat ut så finns det så mcyket jag vill ha. Körkort, magrutor, självkänsla.

jag har ju klarat mej utan det mesta. så det är något jag vill ha mer än något annat just nu så tar jag körkort. om jag får bil med såklart. jag skulle bara köra. Inte se mig om. Bara vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0