Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål, drömmar och önskningar.. Det är ju helt olika saker.
Dom ligger knappt i närheten av varandra ens. därför börjar jag med mina mål.

Mina målkort sikt är att få kroppen jag kämpar för, jag vill komma i min brottarform jag vet att jag kan vara i samt så tänker jag bli bra på MMA, eller lära mig åtminstone,jag sa ju faktiskt kort sikt. På längre sikt (men inte allt för lång) så har jag som mål att ha ett fast jobb med bra inkomst, gärna på en båt ute i havet. Bilda familj. Bo i ett radhus. Och vara grymt bra på MMA ;)

det är iaf en del av mina mål..



Mina drömmar..
där kan det spåra rejält ;) men dels så kommer jag ju att gifta mej med jake Gyllenhaal. Jag är en berömd skådespelerska. Jag blir olympisk mästare i brottning och varför inte gymnastik och höjdhopp? Jag har obegränsat med pengar.

Mina önskningar... Vinna obegränsat med pengar, vara lycklig. Vara duktig på det jag gör. Klara av att ta rätt beslut. Gå tillbaka i tiden och förändra, eller åtminstone kunna glömma och förtränga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0