Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

sommar, sommar, sommar ! behöver jag ens förklara? Någon som har någon invändning mot det ?

Men om det krävs en förklaring så ska jag ge en förklaring. Jag gillar att vara lättklädd. jag gillar att bara kunna dra på mej ett par korta shorts, snöra på sig en bikini och gå ut i solen och mötas av varma strålar mot min hur.
Jag älskar doften av bränd hud då man varit ute i solen för länge, jag älskar doften av solkräm, jag älskar doften av blöt asfallt efter att det har regnat. det finns så mycket dofter att upptäcka och njuta av.

Och att höra vattnets vågor skapar ett lugn hoss mig. På sommaren behöver man inte veta vart man ska. man bara är.
Jordgubbar, smultron, kärlek. allt finns på sommaren. och det är hett. brunbrända ben. mörkbrända läppar som fått alldeles för lite fukt. lättklädda pojkar. långa promenader i sol.

springturer.

allt är bra med sommaren. jag blir nog fortfarande lite som ett barn när det är sommar. jag älskar att springa barfota så att fötterna blir alldeles svarta. jag älskar att rulla min blöta kropp i sanden innan jag rusar ner i vattnet igen.
Jag älskar sommaren. För det är bara den årstiden som jag kan känna mej fri.

sen får man inte glömma att nakendopp och nattdopp är det bästa som finns. det är ingen sommar om man inte gör det.

sommar, åh vad jag längtar till sommar. massa sommar minnen blommar upp. och för en gångs skull är det nästan bara bra minnen som kommer upp i mitt huvud.


studenten-09

bästa klassen - 09

es - sandra, ta - jag, mu - louise 3(som inte syns än för hon hade inte hunnit dragit upp) - malin - estamu3

-09

tunisien -09

rhodos -10

strandmys med bästaste Ana -09

matdags me dfinaste charlotte -09

sandig rumpa -09

-09

sista doppet -09


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

blöhö! jag vill också utomlands!



tack för det :) glad jag blir!

2011-02-03 @ 23:06:23
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0