Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

jag oroar mej för mina val.
jag oroar mej om det jag gör är för tidigt eller för sent
jag oroar mej att jag kommer att ångra mej, jag oroar mej att jag kommer backa tillbaka till samma spår.
jag oroar mej för att inte våga det jag vill
jag oroar mej för att bara göra det andra vill...

jag oroar mig för mycket. lite för mycket. men det är inte lätt att slappna av när jag känner att allt bara faller om jag gör det. och jag oroar mej för att allt ska falla. det är ju därför jag ens byggde upp min mur från början. för att den aldrig skulle falla..

men det jag oroar mej för mest är att vara kvar när muren väl har fallit.



Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. förklaring på ditt inlägg vill jag ha. puss puss på dig och stort grattis till brottarframgångarna i helgen i gällivare/kiruna.

2011-02-15 @ 20:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0