alla hjärtans dag

Nu är det snart dags att åka. strax efter fem så kommer vi att sitta i bilen igen. lycklig till en början eftersom jag trodde att jag skulle vara hemma till fem då.. men inte då.. vi ska åka med bil + husvagn idag.. kommer ju aldrig komma hem !!
JAG HOPPAS ATT DET GÅR FORTARE ÄN VAD JAG TROR !!

och det är ju alla hjärtans dag idag med.
den kommer att mysas med sten och charlotte, haha kanske inte riktigt vad jag hade hoppats. Men a det hade ändå inte blivit som jag hade hoppats. så ska väll vara glad att charlotte och sten är tvingade att sitta i en bil med mej på alla hjärtans dag mohaha ;D
åh vad jag måste kramas idag. och det skulle ju vara synd om dom två är dom enda jag får krama ! jag älskar att kramas.


alla hjärtansdags mys? kanske inte riktigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0