3 träningar

helt slut i kroppen. har kört tre träningar idag (eller 2 träningar + brottats med småflickor)
jag är verkligen glad att jag hoppade över gymandet. men fan va mör och goo jag känner mej i armarna nu :)

första passet var funktionell träning, bra uppvärmningsträning.
Andra passet, SW. Skitkul är det. men jag fattar ju inte riktigt vad jag ska göra. jag vet att det inte är nå slag eller sparkar.. jag vet att man "brottas" och att man ska försöka få den andra att ge upp.
det är riktigt kul. men jag kännde mej verkligen borta idag. haha. gick väll helt okej bra tycker jag eftersom jag klarade mej från att ge upp (förutom en gång). men samtidigt fick jag bara en annan att ge upp en gång med.
men kanske hyggligt iaf.
med lite mer "match"teknik så kommer det nog komma ganska snabbt hoppas jag, haha så ge inte upp om mig nu för jag ger mej inte !

Köpte även sparring handskar. medlemsavgiften är betald så det känns bra. nu känns det som att jag har fastnat i något jag gillar och kommer gilla ännu mer ju mer jag utvecklas.

tredje passet. Tränade nybörjarflickorna. 4 stycken idag. vi körde mest kast och dyk. men blev även lite matchande i slutet. lite bråkigt idag men det gick ju det med.
har betalat min brottarlicens nu, ska ju tävla nästa helg. Känns som en hel evighet sedan sist.



just nu har jag precis mumsat i mig proteindrink med blåbär. mm fint satt den !


2 dl minimjölk+2,5 msk proteinpulver skaka i shaker, häll upp i tallrik + 3 msk blåbär

Kommentarer
Postat av: Roger

Tycker du skötte dig bra, du lär dig fort..försök att vara lite mer avslappnad när du rullar med dom andra så kan dom lära dig under tiden ni rullar. Försök att få lite "flow" istället för att muskla :)

Dra gärna submissions lite försiktigare på träning,

kan lätt bli skador om nån är lite stel eller inte

med på vad som händer. Annars superbra :)

2011-02-02 @ 22:13:36
URL: http://www.metrobloggen.se/rogmi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0