2 kg under...

...just nu.

ligger på min lilla tunna madrass nu. i ett kallt litet hus. ska sova i sovsäck. usch och blä för sovsäck ! men de ska väll funka det med.
är så sjukt trött. det känns som att vi inte har gjort någonting annat än att åka omkring. och när jag väl vilar så ligger jag på en tunn madrass i vetskap om att ryggen kommer paja tills imorgon.
det är så mycket ljud här. vill bara ha det tyst lungt.. lite musik i öronen fixar väll det mesta..

fast jag har ju en massa skit på mp3n nu med eftersom jag tog med alla "tagga" låtarna jag blev tipsad om. så iblaand hoppar jag till och undrar vad det är för oväsende jag hör i lurarna. men jag tänker försöka lyssna på hela låtarna någon gång under resan det är ju bara några låtar.. 7 kanske.

kanske ska läsa lite bok nu.. mitt nya jag - sophie kinsella, älskar hennes böcker ! eller kan man lägga sej och sova halv åtta ??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0