Dag 30 - Ett fotografi av dig själv och skriv 5 bra saker som har hänt under de senaste 30 dagarna

1 -  En otroligt jobbig men ändå rolig/bra sak är ju att postkodkampen har börjat sändas.. riktigt jobbigt att titta på. men endå riktigt roligt. Ni kan inte ana hur kul det var att ta sig igenom dom där olika selarna. Lite jobbigt bara att veta att man var sämst på dom grejer man trodde man skulle kunna klara någorlunda. Men som sagt det är riktigt roligt att se det endå för det var riktigt roligt att vara där och spela in :) det lite tråkiga i det var ju att Linköping åkte ur !! dom skulle ju vinna !!!
2 - Min syster !! Min syster emma har gift sig. Hon är inte längre en hedQvist utan en roxberg. jäkla snyggt efternamn tycker jag ! Otroligt vackra syster !!
3 - Jobbat, ja det är väll en bra sak. för jag kommer få bra med lön :) fast dock kommer jag inte kunna njuta så mycket av pengarna som jag hade velat ;) vet redan hur dom ska spenderas.. menmen.. lika bra det. sen att jag har blivit en total jäkla deg på dagarna som inte orkar med någonting det är en annan sak. ska förändras.. måste bara få mer koll på kosten.. det är fan inte enkelt att äta rätt när man är vaken helt fel tider på dygnet.
4 - har inte blivit mycket träning för min del.. tråkigt som fan och det beror helt på mej. men dom få träningspass jag ändå tagit mej igenom den senaste månaden har varit helt underbara ! För mig finns det inget bättre än att få träna och svettas. jag vill bara att min kropp ska känna samma sak igen. att den ska ha energi att orka plåga sig sjäv till att bli lite lyckligare ! det kommer.. viljan finns
5. Har spenderat ganska mycket tid med C. Det är aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0