wasacupen dag1


första matchen var mot en grymt jäkla stark tjej från östervåla. det blev en fallaseger i första perioden. det känndes riktigt skönt. speciellt eftersom jag inte var ett dugg taggad att kliva upp på mattan eftersom jag var så inställd på att jag inte skulle få någon match.



andra matchen var sjukt jobbig. och sjukt jämn. första perioden vann hon med 2-2 (hon tog sista poängen) , andra vann jag med 4-2, tredje och sista perioden vet jag inte vad poängen stod på.. men jag vann den på fall.


imorgon har jag en match kvar.  vinner jag så kommer jag etta och har vunnit alla matcher, förlorar jag så kommer jag ändå komma etta, men har förlorat en match.. hmm
aja sova nu så jag orkar upp ;)

uppdat. insåg när jag satt och kikade igenom bilderna att andra matchen inte var så där superdupertight i tredje perioden. jag vann ju tillochmed med teknisktfall eftersom jag hade poängen 7-0. känns riktigt bra, för jag har alltid varit lite rädd för henne:P

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. stort grattis!!, till dina båda segrar, detn andra matchen ser ut att gå vilt till...sköt om dig och ha det så bra, puss och kram älskar dig hejdå:)

2011-04-03 @ 09:24:15
Postat av: Mia

Bra kört Fia, grattis till vinsterna :)

2011-04-03 @ 17:57:14
URL: http://metrobloggen.se/rogmi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0