vilken sjukt orkeslös dag

känner mej så jädra kraftlös.
som att jag sitter fasttryckt i en jävla vägg.
har sagt att jag ska ta mej upp till brottningen idag. börjar tvivla på mej själv och om det verkligen kommer att ske.
ska laga mat snart.
kanske får mer ork efter det ?
men jag känner verkligen hur sjukt mycket en film lockar mer just nu.
fan längesen jag såg en film nu :P
man ska tydligen lyssna på sin kropp, den skriker nej. men jag vill ändå på något sätt ignorera den och köra på ändå.
men jag vet inte om kroppen bär mej.
frtg märks ju hur jag gör om inte annat. men det suger ju om den lilla träningen jag kört idag ska bli den enda träningen jag kört idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0