va gör det för skillnad??

känner mej så jäkla hjälplös.. en känsla ingen kan tycka om. Har varit till hälsocentralen och kollat upp mej nu.
hel jävla högersidan från ansikte ner till axlar käss helt fucked up ! och det spelar ingen roll att jag vet vad det är. jag kommer ha så här ont, kanske ondare dom närmsta dagarna innan pencillinet börjar verka.

mamma var jättegullig och följde med mig dit bort. tillochmed hon blev fan orolig för mej, och hon av någon borde väll ha sett mej ha så här ont någon gång förut ?

trodde jag hade ganska hög smärttröskel, men jag kanske hade fel.

har försökt sova. et går inge bra. ska försöka igen. eller så blir det ännu en sömlös natt?

ikväll kommer madde hit.. 21-22 lika allways ;) då ska vi se dhw, så jag hoppas jag är lite piggare då. och att värktabletterna kan fungera.. men det verkar dom inte vilja göra.


åhhhhhh blir galen !


undrar om jake kan få mej att må bra, eller om han bara blir en suddig prick på skärmen som alla andra?
lätt värt ett försök ! frågan är bara... bubble boy, prince of persia eller kanske october sky ?

Kommentarer
Postat av: sara

jag röstar på BUBBLE BOY!! :D

2011-04-12 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0