jag och sara



Sara har tvingat mej att skriva ett inlägg om henne och mig. precis som jag gjorde om madde och mej för någon dag sedan.
well well, då kör vi då.
vi kanske har varit lite snällare tillsammans?

Kan ju börja med att säga att vi lärde känna varandra på brottarmattan. och precis som madde och jag så maskade sara oc jag när vi tränade mot varandra.. inser att det var ganska logiskt att jag oftast fick brottas mot mina tränare nu..
vi har vart på en sjujävla massa tävlingar tillsammans. tävlingar som har varit fulla med brottning, klädpoker och gottegrisätande.

Förut planerade vi även att vi skulle öppna och starta våran egna brottarklubb. inga dåliga planer vi hade ;) typ 5 våningar stort. ja vi gjorde faktist planerna jäkligt detaljerade samt en aning väldigt överdrivna.

vi blev lite som syskon skulle man kunna säga. jag spenderade väldigt mycket tid med henne och hennes familj. dom behandlade mej som att jag vore deras dotter. istortsett varenda helg under högstadietiden så brukade hon eller hennes föräldrar ringa mej och tala om att dom var påväg till sandviken för att hämta upp mej så att jag inte behövde vara hemma. <3 dom kommer aldrig kunna förstå hur mycket det betydde för min del. jag själv kan nog inte ens inse det.

firade jul med henne ett år med. det var riktigt roligt och mysigt. jäkligt annorlunda med. men en av dom bästa jularna jag har haft. trots att det blev lite strul på kvällen hemifrån mej. men det löste hennes pappa som den beskyddare han var :) stöttade sara enormt mycket när hennes föräldrar gick skilda vägar, det var en riktigt jobbig tid för henne, och det var då jag fick chansen att finnas där tillbaka precis som hon alltid hade funnit där för mej.

och hur mycket jag än älskar at spendera tid och rum med sara så hatar jag att sova med henne haha :) okej det kanske inte riktigt är sant. men jag blir galen på hennes snarkningar. jag hatar snarkningar. finns en människa jag inte störs på att snarkar, konstigt nog. För finns det nå jobbigare när man försöker somna ??

sen kan jag ju även lägga till att pappas mest använda ord nu förtiden är  - TOMT!, det är något jag och sara printade in i hans huvud back in the days.. och han nöter det ordet nå sjukt mycket nu. han gillar sara som fan, men vem kan klandra honom,, sara är en helt underbar människa med sjukt stort hjärta.

jävligt virrig brud ibland, men det gör henne bara charmigare :D

5 saker ni inte visste om mig och sara:
* I våra yngre dar (läs högstadiet, typ åttan kankse) så strippade vi för varandra och spelade in det med saras telefon. vi försöker fortfarande förtränga det..
* Sara och jag har blivit inlåsta i en butik vid stägning. Läskigt mörkt när man släcker ner en butik. sen kanske man inte behöver nämna att det var en second hand butik i självaste Järbo
* Sara fick en röja det stod syndig på av mej förut.. vad det innebar spelar ingen större roll nu, huvudsaken är att uppdraget är slutfört :P
*  Ibland får vi nå ryck och får för oss att knäppa massa kort på varandra.. både påklätt och avklätt. vilket ofta brukar resultera i att vi sitter och skrattar åt varandra.
* jag var ganska elak mot henne en gång när vi åt pasta.. jag hällde 27 droppar(för att vara exakt) tabasco på hennes sked medans hon inte såg.. hon fick panik och grät för att det brann i munnen på henne. och jag satt och skrattade. usch, va elak jag var.. skulle dock inte kunna göra om det idag. det är ju elakt liksom..

Sara kommer alltid att kännas mer som familj än vän för mej. för vi finns där för varandra på ett sätt som man inte kan eller vill förvänta sej av en "vanlig" vän.

Kommentarer
Postat av: sara

du är underbar! vi kommer alltid hålla ihop du och jag! jag älskar dig!! <3

2011-04-12 @ 19:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0