tur man fick någonting gjort idag iaf

och med den rubriken så är det promenaden + solningen jag syftar på.
efter det har jag inte lyft röva från soffan en endaste gång tror jag.
suttit och filat på mitt cv.fyy fan vad svårt det är.
och nu ska jag ge mej på personligt brev.
det vill säga... ÄNNU SVÅRARE.
alex var förbi med post med. mest räkningar.åh som jag har längtat efter den bunten :/
och alex eftersom att jag vet att du läser det här. vi måste ha en du och jag dag snart. by the way. kommer antagligen till dej imorgon eller på torsdag med mera post.
passar på att slänga med en bild på allas vår favorit Jake.. bärandes på en cykel. Ja men dåså, dags att sluta cykla och börja bära den istället. Mycket coolare !


Nu sitter jag och inväntar att dhw ska börja. och ett sms från madde. hon vet inte om hon kommer kunna se dhw idag. så jag kanske får göra madde och fia tvtisdagskvällen all by my self. inte lika roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0