Torsdag - 16207

Frukost: Havregrynsgröt + två ägg
mellis: lätt kesella med blåbär och sötmandel
lunch: kalkonwrap med ägg (mitt nya beroende kanske)
Mellis: lätt keso med mosad banan och kanel
middag: stark nötfärs tortilla
kvällis: proteindrink med blåbär & valnötter + ett äpple och jordnötssmör
Övrigt: 4 koppar kaffe, loka coconut
träning: var ute och sprang en vända + promenad + dubbla pass på mman
kommentar: mycket röra på mej idag. fast min kropp skriker efter vila. imorgon ska den få göra det med tänkte jag. det kan den må gott av :P blev kanske lite mycket äta där på kvällen. men det kändes som att det behövdes. bättre det än att jag snaskade i mej en påse godis iaf. jepp jepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0