tisdag

okej.. mår fortfarande vidrigt dåligt i kroppen sen helgen.
jag är inte sjuk längre vilket känns bra. visst lite hosta kvar, men så blir det ju när man anstränger sej och är sjuk då brukar den ju stanna kvar ett tag efteråt. så jag gissar att jag får vänja mej lite med att låta som en gammal gubbe när jag hostar.

tror jag ska ta en vilovecka från träning. det tar emot som fan. men min kropp behöver det. säger folk.
bara gå promenader och köra lite mage.

är så stel i rygg och axlar, sitter och försöker massera mej själv. ni kan ju gissa om det går bra. fortfarande ont i huvudet efter alla smällar från helgen. misshandla sitt eget huvud, det är fan inte speciellt vettigt !

sitter och kikar på film nu. andra för dagen för att vara exakt. började med the box, den va fan ganska okej. nu tittar små tittarf jag på nån skitfilm om nån airbender.. värdelöst !

senare blir det promenad med ana, och sen mellan kl 21-22 okontaktbar för då har jag och madde våran tv timme ;) med dhw nice nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0