tidig kväller ?

madde har cyklat hem nu.
duschen är avklarad.
sett till att tagit mej igenom ettg lättare träningspass med fokus på mage, kändes inte sådär riktigt bra och huvudet höll på baka sönder under tiden. men jag orkar inte vila mera. sjukt jobbigt

sitter och skriver på en svart skärm. drygt. hoppas på ny dator till veckan. dock tror jag inte det blir någon höjdare direkt, men klickade hem en till ett bra pris.

ska nog lägga mej nu.
måndag imorgon. inget jobb, men ska iväg på studie och yrkesvägledning.

nu lyser skärmen igen.. men hur många sekunder ?

fick med mej hostmedicin hem när jag var hos mamma. bra grejer. borde nog ta mej en hutt innan jag lägger mej.. är ju väldigt anti dom här lite starkare medicinerna.. men ibland kanske det är det enda som fungerar?

jag är egentligen inte trött. men mitt huvud är det. riktigt jobbig känsla. för kroppen är full av energi som vill explodera just nu. men det är just vad huvudet antagligen kommer göra..

kosten idag har gått riktigt bra. dag 1 utförd med plus i kanten ;P men längtar som fan tills mina piller mot sötsug rammlar ner i brevlådan.

har sagt det förut, men säger det igen. satan va gott det är att värma en proteinshake.. choklad eller latte mmmm mums, perfekta avslutet på kvällen :)


datorn jag sitter och längtar efter just nu... borde komma i mitten/slutet av veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0