söndag

så vad har hänt idag.
skor har kastats hej vilt, dammsugaren har vart ute och rastas.. disken har diskats.
blev en promenad med madde och charlotte. vi hittade på en lek längs vägen. jäkligt bra sådan med :P
det fick tiden att gå lite fortare och promenaden att bli lite längre.
sen blev det en sväng till ica, köpte en flaska av min nya drog. Loka - cocounut dream. mm så god !
kollade på film med madde efter det. the social network. var väll inte mer än dags att se den filmen nu. jag lever ju mitt liv genom facebook ibland. alla mina vänner bor ju där..
den va bra, inte superbra. men okej bra. bättre än jag trodde. mest för att man blev så jävla irreterad :P
nu har madde åkt hem. jag är inte ens trött. men borde sova.
så det blir kanske en bok i hand..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0