Söndag !

okej hata inte mej när ni läser det här, men jag hoppas att det regnar idag. inte lite dugg. utan riktigt jävla spöregn ! då vill man vara inne, då är det mysigt att höra regnet.
och då slipper jag se solen som en ursäkt för att komma ifrån mitt rensande i den här röran. jag bara sliter fram, sen tror jag att själva plocket ska gå av sig själ..men fungerar inte, tydligen.
så min morgon består av piller, frukost, diska, städa,fixa, trixa, duscha.
madde var förbi hit igår kväll, eller hon kom vid tolb. försrt undrade hon om jag skulle med till åttan. men det slutade med att hon kom hut istället. men vi funderar på en onsdagsutgång nästa vecka. ingen av oss har jobb dagen efter. och vi ska få med oss vårat gamla "onsdagsgäng". shit vi var alltid ut på onsdagarna förr. vad hände?? eller just ja, jag vet ju varför jag slutade :/ men shit va kul vi hade på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0