skönt att få svettas

Var iväg och tränade idag på förmiddagen.
Såå jäkla skönt att äntligen känna att det är okej att ta ut mej lite.
Gick igenom en massa grepp. som jag tror jag börjar kunna lite nu iaf. Det gäller verkligen att nöta in det.
sen grapplades vi i massor. riktigt roligt tycker jag att det är.
men när vi körde avslutning kom verkligen mes fia fram. (ganska glad att typ inte nicklas var där, han har sett mej försöka greppa skivstänger förr och han har nog aldrig någonsin tyckt att jag klarat av det) och mycket riktigt.. jag kan fan inte ens hänga i en skivstång !! jag kan inte göra någonting så fort det gäller att greppa en skivstång, jag kan inte göra benböj eller någonting överhuvudtagat..
får försöka ta tag i det där och lära mej :P
men förutom det så tror jag nog att jag tyckte att träningen gick bra.om inte annat så var det jäkligt skönt att få svettas en massa :)
liten fin sovenir från träningen, alltid så jäkla skönt när man ska duscha.

sen tycker jag faktist att jag var duktig som direkt efter cyklade till björksätra och lämna/hämta post för att sen cykla tillbaka hem.. nu slänga i mej lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0