Onsdag

men det kännns som fredag.
började som sagt dagen med lite lätt träning här hemma.
duschade och blev lite människa - om en bara för en liten stund
började än en gång försöka mej på att rensa garderoben..
men fick för mej att jag skulle göra andra saker istället..vilket jag inte kan påstå att jag hade nå emot. snarare tvärt om.. känndes som att det var just det jag behövde haha :P
Madde kom förbi mej, vi har suttit och poppat musik från barndomens tid, fyy fan bra skit det ;D
nu har hon åkt hem en sväng.
hon kommer antagligen tillbaka senare, för det lutar åt en utgång.
En nykter sådan för mig, men blir antagligen en utgång på lördag med och då är det ju min äta/dricka vad jag vill dag.
slänger väll upp en bild på allas vår älskade Jake med, bara för att det ska bli någon som helst mening med det här inlägget:)
uppdat.
blir antagligen ingen utgång.. tråkigt om det bara blir madde och jag. och inga andra verkar på.. antingen så ska dom jobba imorgon. eller bara vara tråkiga ikväll ;) så då är vi också tråkiga ikväll :D filmtajm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0