Onsdag

sitter här hemma och känner mej måttligt sur på mej själv just nu.
får och kan inte träna, kan inte jobba. jag som såg fram emot att jobba ons-fre eftger att ha varit sjuk och ledig så länge. men inte då. och nästa vecka är det så lungt där så då har jag inga timmar.
känns ju måttligt spännande att se hur juni månadd komer se ut. men det brukar ju fungera trots allt.

har så jäkla ont ! samtidigt känner jag mej så äckligt snurrig av all smärtstillande, hostmedicinen (antagligen mest pga av den) och pencillinen, illa mående är jag med. men det brukar jag bli när jag måste ta sånt här skit. är ju lite anti och undviker det så länge jag kan.

blir väll en film / vila dag.
får jag nå ryck så ska det städas lite här hemma. Borde ta mej till bj med. men på cykel ? det är dödsdömt.

riktig vilardag iaf, sen hur jag underhåller mej får jag lov att se. och såklart så kommer jag ligga och tycka synd om mej själveftersom jag har goo glass hemma, men får inte äta av den. det sög ju !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0