nya tag, idag är dag ett

har haft den sämsta månaden på länge vad gäller mina mat och träningsvanor. och jag gillar det inte alls.
det känns som att ena felet efter det andra dyker upp, ibland kan jag komma på mej själv med att jag glömt att äta på hela dagen och slänger fort i meh nå, känns inte okej. och sötsuget har varit extremt. jag vet att mycket av det är för att jag har börjat med p-piller. och det är fan inte trevliga piller. har fått höra att dom där är extremt farliga va gäller sötsuget, men att det brukar lägga sej efter ett par månader. nu har det gått en månad, nu räcker det ! har klickat hem sötsugdämpande piller och jäklar om dom inte funkar.

idag är värsta nystartsdagen för mej, har sån bra feel good känsla av att jag kommer att klara det nu. (kan ju lägga till att min dag bara har varat i en timme)

men hur svårt kan det vara ?

visst min kropp mår fortfarande inte bra och jag har haft ett irreterande tryck/lock i örat över ett dygn, snoret rinner och jag hostar som en gammal gubbe (tror det börjar försvinna). men det känns verkligen som att min vilovecka har gått +-0.
känns inte som att den har blivit så vilad som den borde. men det är fan svårt att bli frisk när man inte riktigt vet vad felet är.

en idag blir det att köra lite träning, herregud kommer ju dö om jag fortsätter vila.
jag ska ju ha magrutor till sommaren, har hört att man måste jobba för att få fram dom jäklarna.

så nu ska jag vara stenhård mot mej själv vad gäller kost och träning, inge slappis av mej.

men har ni tips på vad som dämpar sötsuget så är förslagen välkommna :)


till sommaren tänkte jag ;) eller nehe kanske inte..måste ju sola ansiktet med

Kommentarer
Postat av: mamboosa

haha klockren blid :)

2011-04-10 @ 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0