morgonträning

Jodu, såhär stekhet kan man vara på morgonen, inga ringar under ögonen här inte. håret ligger precis som det ska... fyy satan va det ska bli skönt med en dusch nu så att man blir lite människa.


Blev lite morgonträning.
Och ja det blev bara lite. men jag tror det kommer kännas lite ändå med tanke på hur lite jag har kunnat träna dom senaste veckorna. det vill säga nada nada ungefär.
600 situps (200 sneda) -hade 2,5 kg i varje hand när jag gjorde situpsen med.. inte för att det har sån stor effekt,        men vi kan ju låtsas. för det låter ju lite bättre... men 8-10kg per hand hade nog varit mer lagom.
300 rygglyft
150 rumphävningar - ibland får man hitta på egna ord när man inte vet vad saker heter..
75 armhävningar
75 porrsplittar (på varje ben) - ibland får man hitta på egna ord när man inte vet vad saker heter..
75 nunnesplittar (på varje ben) - ibland får man hitta på egna ord när man inte vet vad saker heter..

uppdelat på 3. så först 200 situps-100 rygglyft-50 rumphävningar-ja ni fattar.

Frukost på det blev havregrynsgröt med blåbär + 3 små ägg
sen är det ju inte lika kul att jag får sår i rumpskåran (försökte uttrycka mej fint där) av att göra situps. helvete ! kan man fila ner fanskapet till svanskota ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0