skavsår

började morgonen med frukost, typ kesella och blåbär. lite lätt sådär.
sen blev det lite morgonträning, bara för att testa hur kroppen skulle reagera.
så det blev.
* 400 situps *200 rygglyft * 3x1 min plankan *3x1 min "viloställning/magövning" *3x1 min 90 grader
började dock blöda näsblod där i slutet så det blev inge mer. men det känndes bra. det var ju liksom bara lite kom igen nu vaknar vi övningar.
blev ett inhopp i duschen efter det.. sen snabbt ut igen för en tvåtimmars promenad med sara
blev mma träning för min del idag med. riktigt skönt. lite svårt att höra vad som sades, är ju lite halvt döv just nu. men tror det funkade rätt bra utan att höra alla ord. och jag tror tillochmed att jag kommer ihåg grejerna vi gjorde idag, bra där, går frammåt :P
en sista sak bara.. har börjat störa mej på det rätt rejält nuförtiden..
för några år sedan så ramlade jag på ett gipsbyst och slog svanskotan rätt jävla rejält.. och efter det har den varit sjukt jäkla tydlig.. men det brukar inte vara till så mycket problem.. tills för en,två månader sedan när ryggen började krångla med mej.. för nu när jag gör situps.. så får jag skavsår av svanskotan i rumpen..
är det normalt det eller ? skavsår på fötterna kan ja ta, men vafan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0