Mätt !!!

åh ! alldeles för mycket till lunch ! alldeles för mycket. ligger som en klump i magen.
men jag har hört att man ska passa på att äta lite extra när man har en "day off"?
.. fast helt ärligt är jag fortfarande sugen på att knapra på något gott.
men jag tänkte försöka ta det lite sådär lagom lungt fram tills det är middag ;) sen ska gottat fram. alls ska väll ut och supa idag, då kan jag då allt få sitta med gotta + film + madde och ha en uppesittarnatt :D
kanske blir en bra kväll ändå, bara jag inte får chansen att sitta i mina tankar.
kanske blir ett till träningspass sen? kanske inte? kanske lägger mej och sover och vaknar på måndag igen ? kanske inte? hur som helst så tänker jag ta det som det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0