lyx ;)

var hem till mamma idag. i satt och spelade yatzy medans hennes man fixade med min cykel.. så gott det gick vill säga. den är fixad, för tillfället men det kommer antagligen inte hålla så länge.



vann 3 av 5 spel, hur grym är inte jag då? ;P haha. ne fast helt ärligt, jäklar vilken tur jag hade ! hur många gånger har man spelat yatzy och klarat sig utan att styka någonting överhuvudtaget, aa ja vet. lite bättre, lite coolare än alla andra ;D eller nehe, va det bara jag som tyckte det.

just nu sitter jag hemm och har tråkigt som fan. var sjukt taggad på att fixa och dona tidigare idag. men det försvann. ganska förväntat.
folk är bakis idag, det är tråkigt. känner mej nästan bakis jag med, eller ne kanske inte. men har sjukt ont i huvudet. måste göra någonting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0