Lördag

typiskt, tummlaren funkar inte. så nu hänger det fullt med tvätt här hemma. kul.

ska springa ner och hämta den sista tvätten nu, sen ska jag iväg och träffa madde.
vi försöker se nå bra i att vi ska stå i stånd.. men just nu ? det blåser ju som fan !!
vill bara att dom där timmarna har gått. men vi kanske kommer ha skitkul vem vet. madde och jag liksom, vi kan ju inte ha tråkigt så. det kommer bli tipptopp :D

lutar åt nån slags utgång ikväll, är inte alls sugen. inte alls. känner mej fan inte hurtig nog för det. så det blir antagligen inget för mej. men sen är ju inte jag världens mest omöjliga människa att övertala. :/

tror jag har blivit lite kär i sara varga, hon har ju jättemysiga låtar. sitter här och nöter sönder dom lite.
men nu måste jag skynda på mej lite så jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0