lördag morgon

skittrött men kan inte sova.
och ganska tur är nog det. har snart tvättid.
ska städas lite här hemma med, diskas och plockas.
igår var min "day off" när det gällde träning. Åh gud vad skönt det känns idag att jag tog den. Ett extra hekto på vågen. Men vadå.. ett hekto ska jag få ångest och sluta äta nu eller ?haha nej nej. föresten är det min "day off" vad gäller mat idag. ganska nice :P
igår så var jag iväg på ett möte, det gick bra - åkte till skroten med madde för att hon skulle ha något till sin bil så att den kanske börjar rulla igen, det tog sin tid för oss att hitta dit - fick lite post av alex, som jag absolut tänker ha en heldag med snart - låg och solade och läste bok i sällskap med madde, fick dock ingen jävla färg alls men det var ju inget ovanligt - fick reda på att jag hade fått en arbetsintervju i Linköping samma dag, inge roligt.. hur hade dom tänkt att jag ska ta mej till linköping på 1 timme när det tar 4 ? - tittade på film med sara - tittade på film med madde - slocknade ganska tidigt = helt ok fredag för mej.
idag känns inte som att det kommer bli en toppendag. men jag tänker försöka. tänkte försöka ta mej ut och springa en runda om några timmar. kanske träna lite mage efter det. bara lite. min mage är orolig just nu, en stor klump i magen och jag går istortsett bara och väntar på att den klumpen ska släppa så att min ångest kan brista ut och försvinna.
madde kommer till mej ikväll, vi tänkte se på film hela natten. medans alla(?) andra är ute och partar.
men nu ska jag ta och plocka ihop tvätten som inte alls ligger utspridd över hela jävla golvet.
och by the way sådär.. varför sover man brevid sin telefon ? jag måste sluta med det. för när man är ny-/yrvaken och man får/har fått ett sms är skriver man ofta utan att ens fatta själv vad man skriver. och jag är tillräckligt jäkla dålig på att smsa när jag är vaken.. ibland undrar jag själv vad jag manar med vad jag skriver. speciellt dom gångerna jag svarar på sms som egentligen inte går att svara på.. borde ha en sån där doro eller va dom nu heter. som man bara kan ringa på, det vore någonting för mig ;D fast ioförsig.... jag gillar ju inte att prata i telefon så jag kanske inte borde ha någon alls ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0