Lördag

Om lite mer än en timme så ska jag möta upp madde på Ica, vi ska köpa gottafrukost.
efter det blir det valbo, för att fylla på med drickbart
ska till mamma och äta när jag kommer därifrån
efter det ska jag försöka hinna med ett träningspass /annars kanske jag kan jogga hem från mamma skulle ju funka det med.
grilltajm hemma hos mig sen ! och utgång på det
har för övrigt kommit på att när det gäller grillning så är jag världens tråkigaste människa ! Jag grillar sällan kött,fisk, fågel eller liknande.. jag grillar bara min jävla majs. jag älskar grillat kött. men jag älskar grillat majs så mycket mer så jag vill inte ha någonting annat om det kan ersättas med det. så jag längtar till min förbaskat jäkla tråkiga majs ;)
kommer ha en finfin dag och jag hoppas att ni med kommer ha det.
idag är det lördag då får man (jag) äta vad man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0