Look into my eyes for one moment, and then you will realize how much you mean to me

Vaknade upp med världens jobbångest,har inte jobbat på såååå jävla länge nu. Har varit sjuk och när jag väl blivit frisk var det inge drag på hotellet. Orolig eftersom inte the boss ringt mej, och vem kan klandra henne efter att tre gånger i rad mötas av en snorig hostande röst. Ringde henne nyss. Hon lät lika överlycklig som jag, imorgon ska jag jobba ;) fast det är enda passet den här veckan (därför hon inte hade ringt) resten av veckan är lugn. men hon trodde att det skulle se ut som vanligt nästa vecka. det hoppas jag. för jag vill jobba :)
Vet inte vad det är med mej,känns som att jag är orolig för allt just nu. Tar en vild gissning på pms där. Lite lustigt hur det kan skilja så mycket på människor med pms. Ta ex. ANA hon önskade att hon kunde slå ihjäl hela världen och får världens raseri utbrott. Om man så mycket som tittar åt henne så är man ungefär död. Jag får en klump av oro i magen och allt runt omkring mej känns fel, känns som att alla hatar mej för något fel jag gjort men som jag inte kan komma på. creepy känsla.. och oftast kommer jag inte på det av mej själv.. utan nån måste banka lite vett i skallen på mej. palle (min underbara syster) lyckades nästan nå fram.
Har tryck i mej frukost iaf. havregrynsgröt med blåbär och minimjölk + ett ägg :)
Tänkte nog traska till affären snart, handla lite mat.
Tänkte ta det ganska lungt med träning idag, typ kanske en promenad och ett sw pass. men mer än så blir det nog inte eftersom jag tror min kropp vill ha en vilodag efter helgen, men man vill ju inte lata ner sig för mycket när man redan missat apmycket.
Och eftersom det här var ett inlägg om absolut ingenting så slänger vi in en bild på något som absolut inte har att göra med texten ingenting. men en jake bild är väll inte helt fel ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0