god morgon

helvete, känner mej helt jävla orörlig och stel.

kl nio ska jag iväg på nå nå jobbstudie-och yrkesvägledande . tydligen något jag ska gå på i 4 veckor och sen följt av 8 veckors praktik. jag förstår inte hur arbetsförmedlingen har tänkt riktigt. och hur det ska gå ihop med dom dagar jag jobbar, men det löser sej nog. kan ju vara roligt det här.
behöver ju lite vägledning med vad jag vill, för jag vill så sjukt många olika saker. mina tankar spretar åt alla möjliga håll och kanter nså fort jag försöker komma fram till någonting.
jag vill öppna eget, jag vill jobba på båt sen om det är att skrubba bort spya hela dagarna gör mej ingenting, jag vill plugga till socionom i linköping och jag har fortfarande några dagar på mej att söka men jag vet inte om jag vill det mest men det kanske vore bäst, jag vill utbilda mej till väktare, jag vill utbilda mej till svetsare, jag vill jobba i en vanlig jäkla mataffär eller varför inte en skobutik. jag vill så jäkla mycket och så jäkla olika saker så jag vet inte vart jag ska börja. för jag vill ju välja rätt.

ju mer jag tänker på att jag ska gå dit, ju bättre låter det. förutom att jag känner mej som en stel jäkla knölhög just nu då. det lockar mej inte att ta mej någonstans.

nu peta i mej lite fruukost kanske. havregrynsgröt med banan och blåbär, ja det lät ju inte helt fel det inte. få ner magen på jorden igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0