fredagsmys

världens tråkigaste fredag.
jag hatar att vara sjuk, finns ingen ork till någonting och allt är så jäkla ensamt.
hade i en färg i håret för ett tag sedan. tänkte ju försöka bli lite ljusare. så jag hade i en blond.. och hade en ljusbrun i beredskap eftersom jag var säker på att få typ orange hår. och jag vill ha ljusbrunt.. men den där blonda färgen..
alltså, det blev inte ens en nyans skillnad.. vad är felet?

just nu tvättar jag. har gjort det i hundra timmar känns det som. och lär väll bli minst lika länge till.

tittar på svampbob nu, så kul har jag. funderar på attg lägga mej och sova. har så sjukt jäkla tråkigt. och det enda jag måste göra idag är att gå och handla.. men jag orkar inte.

usch vilken tråkig fredag.

men förhoppningsvis får jag lite energi snart och så att min fredag blir lite roligare.

under tiden så underhåller jag mej med svampbob men funderar på att byta ut honom mot en jake film kanske.. åh redan så vart tanken på att ligga hemma sjuk en hel dag mycket mycket bättre :D


det är ju tur att han bara är med i bra filmer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0