fredag

fredag idag.
värsta sovmorgonen, ska på nå pr praktik tjotahejti, nån som ska komma och prata om lite olika yrken som finns ungefär. hur man går tillväga osv osv. som jag fattade et iaf ?

efter det blir det bara lungt. så skönt. kanske ska träffa cissi en sväng, men dom gångerna brukar aldrig bli av nuförtiden. vi är rätt dåliga på det tråkigt nog. så jag hoppas.

kanske borde undvika att korsa jerntorgets gattor efetersom brottarklubben är tvungen att stå i lott stånd. jag vill inte bli intvingad i ett. okej jag ska antagligen stå i ett iorgon för att man måste ställa upp lite. därför måste jag undvika dt extra mycket idag.

in hosta är fortfarade i samma klass som hasse 87, men den blir bättre den med. i övrigt känns min kropp bättre än den gjort på hela veckan. inte för att det är sån jättestor förändring. men det rör sej frammåt iaf.


min lillebror är i sandviken nu, han är så jäkla lång. det är läskigt vad lång han är. men han är min lillebror.
han är hemma tills på söndag, eller han är i sverige tills på söndag iaf. sen åker han över till finland igen. han gör lumpen därborta, hdet går tydligen jättebra för honom därborta, jag fattarf inte speciellt mycket. men han får tydligen bossa över rätt så många. ett tag förstod inte han heller så mcyket. för han kan ingen finska. men nu är han på ett svensktalande ställe. men han pratar finlandssvenska så det står härliga till :D

Igår ramlade även in inbjudan till Emmas och Johans bröllop ner i brevlådan :) finally.
ska bli himla mysigt, så jag längtar redan nu. fast det är ett bra tag kvar.

nu ska jag nog börja göra mej i ordning. ska ju snart iväg. helt glömt bort klockan.
men det är lungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0