fredag



shit börjar få lite smått panik. har fortfarande inte packat någonting till imorgon. kanske borde göra det lite snabbt så att jag kan sova sen.
va är det viktiga.. stringbikini och olja ?
nästan så att jag har glömt bort helt vad det är jag ska ha med. men typ tandborste, brottarskor, trikåer och trosor är ju en bra start.. sen tror jag resten flyter på av sej själv får jag hoppas.

idag har varit en riktigt hej-jag-sitter-bara-inne-och-är-sjuk-dag. tittat på alldeles för många filmer(dock inte en enda med jake) så det är ett under att jag inte fått sittsår i rumpen.druckit alldeles för lite kaffe, tvättat, tog mej till ica, duschat så att man har nyrakade lena ben, ätit.. gjort alldeles för lite för att stilla min rastlöshet med andra ord.
men endå så känns det så sjukt jävla skönt med. för jag känner mej sjukt mycket bättre i kroppen. visst lite snorig. men riktigt mycket bättre, kanske man tillochmed kanske är lite frisk imorgon ;D

aja dags att packa, vill sova så att det blir imorgon så att jag får träffa annelie någon gång :)

och du...klaga fan inte på min såkallade header. den må vara jäkligt ful ! men har man tråkigt så har man.. och med en dator som slocknar mer än vad den lyser så blir det inte bättre än sådär för tillfället. jag suger jag vet.. men går inte att hjälpas haha :)

önska mej lycka till imorgon, och med det menar jag.. håll tummarna att jag får nån match. vilket jag dock tvivlar sjukt mycket på eftersom det på tjejsidan mest bara är små små flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0