??

Är dagar alltid såhär långa ?
dagar brukar rinna förbi, alltid på samma sett.
jobb-fritid-träning-sova.. ungefär nåsånt iaf
dom senaste dagarna har varit.. hemma dagen lång och göra absolut ingenting.

räknar ner dagarna på min pencillinkur. . bara åtta dagar kvar.
men man blir väll frisk innan ?
läkarn trode att jag skulle bli bra till helgen.
just nu känns det åtminstone inte som att huvudet ska sprängas, känns mer som en ballong. inge trevligt det heller men. ont i magen har jag med. gissar på för lite motion, för mycket kaffe och för mycket piller.

känner mej jobbigt trött, men kan inte somna.

men jag har börjat rensa min garderob iaf, okej inte riktigt orkat slutföra det. men det kommer det med.
just nu funderar jag på ett långt skönt bad. lät inte helt fel. ansiktsmask och hela skiten och bara ha en härlig skämma bort mej själv stund.
låter lovely !

... och jag hoppas att min nya dator kommer innan helgen. ska bli så skönt att kunna se skärmen utan att den slocknar hela tiden.



och bara en sista sak innan jag slutar vara dryg för den här dagen..
jag tänker aldrig mer bli sjuk!!

eller en sak till... Mamma, jag älskar dej !



Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan, gumman. jag älskar dig oxå,det hoppas jag du vet. krya på dig, det är bra att du har lite tid nu att "skämma bort" dig lite, du hinner ju inte med det i vanliga fall. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå:)

2011-04-14 @ 06:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0