...

kan inte minnas när jag hade så här ont sist.
och inte vart jag haft så ont heller.
blir arg på mej själv. varför är det så svårt att bli frisk. hela kroppen spritter ju av energi. varför inte hela jag ? och varför gör det så ont ?

ska till hälsocentralen kl 13. ska cykla dit.. lycka till säger jag till mej själv. klarar ju knappt av att sitta utan att det känns som att jag ska sprängas.

känner mej som en liten mes som sitter hemma och känner efter. om det är en öroninflammation eller kanske inte ens någonting.. och jag sitter hemma och tycker synd om mej själv.

ja jag tycker synd om mej själv ! jag vill också få träna ! jag vill kunna vara pigg i hela mej ! men just nu vill jag bara bädda ner mej i sängen och bli omhändertagen.
känner mej som en liten gnällig unge. speciellt när jag sitter här hemma helt själv och gråter för att det gör så ont i huvudet och örat. eller egentligen är det hela högra halvan av ansiktet. kan knappt tugg för att käken känns super öm.

fan ta allt just nu känns det som

vill bara somna.. sova.. ch sen vakna och att allt då är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0